08 aug 2011

Jag läste precis den sämsta boken som någonsin skrivits, om man ens får kalla den bok med sina 29 sidor. Okej, jag läste precis världens sämsta novell, om en mans vandring i det 45 grader kalla Klondike. Den utspelar sig under en dag, har ingen riktig handling, och slutar med att mannen dör och hunden vandrar vidare. Jag vet inte riktigt vad han som skrev ville förmedla, kanske att man inte ska vara ute i vildmarken i -45c.Bara därför tänker jag vägra att skriva en recension om den och istället damma av Imorgon när kriget kom. Där snackar vi litteratur!!

Kommentarer



Ej synlig för andra besökare

Följ mig på twitter

“Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover.”
H. Jackson Brown Jr.

© Linnéa Engblom | 2013

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.”
Maya Angelou