Odaterat

Visste ni?...
 
Jag har telefonfobi. Tycker inte om att svara i telefon, och ännu mindre ringa till folk jag inte känner. Jag är självkritisk, och det lite för mycket för mitt eget bästa. Jag har en förkärlek till barnfilmer. Jag dubbeldippar. Jag sover med fem kuddar. Tre under huvudet, en mellan benen, och en som jag kramar om. Jag har aldrig varit utomlands. (Norge räknas inte). Jag har sakta med säkert börjat bli av med mina tvångstankar! Jag är en nattmänniska. Alla idéer och all kreativitet kommer av någon anledning bara till mig på nätterna. Jag blir skitskraj när jag tittar på skräckfilmer och vågar inte ens sova med armarna ovanpå täcket. På något vis kan jag ändå inte låta bli att se dem. Jag har svårt att känna sympati för människor, men det motsatta för djur. Jag tycker inte ett dugg synd om barnen i Afrika eller dom som nyligen avled i Norge, men när jag ser djur bli illa behandlade klumpar det sig i magen. Jag är värdelös på att ljuga! Däremot väldigt bra på att spela oskyldig. Jag har aldrig varit riktigt kär i någon. Jag friserade mina gosedjur när jag var liten. Dom såg ut som ett kok stryk efteråt.

Kommentarer



Ej synlig för andra besökare

Följ mig på twitter

“Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover.”
H. Jackson Brown Jr.

© Linnéa Engblom | 2013

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.”
Maya Angelou