29 nov 2011

Jäklar vad jag har legat av mig. Kan inte ens skylla på att jag har haft viktigare saker för mig, även om jag borde en massa. Jag har ett hårtäckt golv som borde dammsugas. Jag borde vattna min fantastiska kaktus-oas (jag tycker fortfarande inte att kaktusar behöver vatten, men mamma insisterar). Jag borde kanske göra svenskauppgiften som skulle vara inne vecka 41. Laga mina jeans, läsa ut försenad biblioteksbok, plugga so, ta upp tvätt, och byta sträng på gitarren. Men vad fan spelar allt detta för roll när jag kan ligga här i en obäddad 120-säng och varva Sons of anarchy med apelsinjuice och Oxie. Det löser sig.

Kommentarer



Ej synlig för andra besökare

Följ mig på twitter

“Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover.”
H. Jackson Brown Jr.

© Linnéa Engblom | 2013

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.”
Maya Angelou