09 sep 2011

Eftersom jag inte vill läsa om andras liv så skriver jag sällan om mitt eget, men mitt liv är så jäkla fint nu! Det är fredag (in case you didn't know), jag försöker att bara se skolan som ännu en vardagshobby (timlång och obligatorisk, men nu ska vi inte vara såna), imorgon fyller världens finaste människa år, och som om det inte vore nog bjuder morgondagen även på langos och pistvakt med bästa vän. Nu ska jag, som pricken över isberget, svulla chips & dipp och titta på Captain America.

Kommentarer



Ej synlig för andra besökare

Följ mig på twitter

“Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover.”
H. Jackson Brown Jr.

© Linnéa Engblom | 2013

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.”
Maya Angelou