06 jan 2013

Jag har gjort detta en gång förut. Fått nog. Raderat bilder, musik och halvfärdiga texter. Jag vet så väl att jag kommer ångra mig, men i kaoset behöver jag ordning, om det så än innebär att gamla minnen ryker. Jag tröttnat så fort. Kan mycket möjligt även vara anledningen till att jag aldrig vill gå in för någonting, eller att jag inte vågar tatuera mig. Inte förrän jag funnit mig själv, vet vad jag vill, och lärt mig vad som är värt att leva för, typ. Eller blev det för cheesy? 
Om två dagar börjar skolan igen. Kan inte direkt säga att jag saknat mina rutiner. Vill bara sova länge, äta när jag vill, kramas och somna bredvid min kärlek. Varje dag.

Kommentarer



Ej synlig för andra besökare

Följ mig på twitter

“Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover.”
H. Jackson Brown Jr.

© Linnéa Engblom | 2013

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.”
Maya Angelou